میله پرچم، دکل پرچم، انواع میله و سازه های تبلیغاتی

تولید میله پرچم

میله پرچم و دکل پرچم محل نصب پرچم ها با ابعاد بزرگ در محیط های بیرونی و المان های شهری می باشد. میله پرچم و دکل پرچم دارای ابعاد و اندازه های مختلف می باشد. تولید میله پرچم در فروشگاه دیجی پرچم با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با بالاترین کیفیت تولید می گردد. میله پرچم این فروشگاه دارای ماندگاری بالا در برابر شرایط های جوی و آب و هوایی مختلف می باشد. میله پرچم از نظر شکل ظاهری دارای دسته بندی های مختلف بوده و از هم تفکیک می شوند. معمولاً میله پرچم در دو نوع گرد و یا هشت ضلعی تولید می گردد. برای تولید میله پرچم از ورق های آلومینیوم با آلیاژ های مقاوم تولید شده که هم وزن و هم ماندگاری قابل قبولی داشته باشد. تمامی محصولات تولید شده در این فروشگاه دارای ضمانت کیفیت بوده که می تواند خریداران محترم را از کیفیت این محصول مطمئن سازد. ما در تلاش خواهیم بود تا بتوانیم محصول کاملاً متفاوت و با مناسب ترین قیمت تولید و عرضه نمائیم.

دکل پرچم

دکل پرچم نیز نامی دیگر از میله پرچم می باشد با این تفاوت که دارای ارتفاع بلند تر و ابعاد بزرگ تر می باشد. دکل پرچم زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که محصول پرچم مورد استفاده پرچم های بزرگ و یا ابر پرچم باشد. دکل پرچم به دلیل داشتن مقاومت کافی و تحمل بار بالا جزء مهم ترین سازه های شهری و تبلیغاتی می باشد. دکل پرچم به دلیل قرار دادن پرچم در ارتفاع بسیار عالی دید متفاوت از پرچم را برای بیننده محیا می سازد.

سازه های تبلیغاتی به دلیل داشتن ارتفاع مناسب یکی از پر بیننده ترین محصولات تبلیغاتی می باشد.این محصولات اگر همراه با طراحی بسیار موثر و زیبا باشد می تواند بیننده های بسیار گسترده ای داشته باشد.سازهای تبلیغاتی تولید شده در فروشگاه دیجی فلگ با استفاده از با کیفیت ترین محصولات تولید می شود.

انواع میله پرچم

همان طور که در بالا اشاره شده میله پرچم در شکل های ظاهری متفاوتی تولید می گردد. تفاوت در شکل ظاهری به دلیل ایجاد مقاوت بالا و سطح اتکاء مناسب برای خود میله پرچم می باشد. میله های هشت ضلعی در زمان تولید میله پرچم برای دکل های پرچم مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید سازه تبلیغاتی

سازه ها با استفاده از ورق آلومینیومی با پوشش هایی از فولاد تولید می شود که عمر این محصولات و کیفیت این محصول در بالاترین سطح قرار دارد.این سازه های بعد از تولید باید به صورت دقیق بستر سازی شوند تا در برابر تمامی شرایط مقاومت خود را از دست ندهند.فروشگاه دیجی فلگ قبل از تولید سازه کارشناسان خود اعزام و گزارش دقیق از محل و شرایط تهیه می کنند.این هم افزایی سبب می شود تا مطلوب ترین نتیجه از تولید سازه مورد سفارش مشتریان انجام گیرد.

خرید سازه تبلیغاتی

خرید و سفارش سازه های تبلیغاتی نیاز مند اطلاعات دقیقی از محل و نحوه به کارگیری سازه تبلیغاتی می باشد.از دکل های پرچم تا بیلبورد ها و استرابورد ها باید در محل های نصب و خرید داری شود که بیشترین مخاطب را به خود اختصاص دهند.خرید سازه های تبلیغاتی با توجه به قیمت گذاری آهن بر اساس قیمت روز قیمت گذاری می شود.این قیمت گذاری با وزن سازه تبلیغاتی ارتباط مستقیم دارد.هر چه میله و طول و عرض سازه تبلیغاتی بزرگ تر باشد به طبع آن قیمت سازه تبلیغاتی دچار افزایش خواهد شد.

تولید میله پرچم و دکل پرچم

پایه دیوارکوب

ارتباط با ما

شماره تماس: 09389387328
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید