پرچم اهتزاز

پرچم اهتزاز

پرچم های اهتزاز به صورت افقی و عمودی با تنوعی بسیار گسترده از نظر نوع چاپ ، ابعاد ، جنس پارچه، رنگ و ... تولید می گردند.ما میتوانیم لوگوی شما را بدون هیچ محدودیتی در تیراژ،با ابعاد و رنگ مورد نظرتان تولید نماییم. پرچم های اهتزاز افقی بصورت جای چوب یا واتر پانچ مورد استفاده قرار می گیرند.این پرچم ها با تنوعی بسیار گسترده در رنگها و ابعاد مختلفی تولید می گردند.برخی از ابعاد این محصولات عبارتند از: 120 * 70 - 140 * 80 - 150 * 90 ، 170 * 100 - 210 * 120 - 240 * 140 سانتی متر و ......  پرچم های اهتزاز عمودی به صورت واترپانچ جهت نصب بر روی میله های اهتزاز و یا بصورت دوسر جای چوب جهت نصب بر روی واتر بندها مورد استفاده قرار می گیرند.برخی از ابعاد معمول این پرچم ها عبارتند از: 2* 1 - 3* 1 - 4* 1 - 5* 1 متر و ..... تولید پرچم اهتزاز با بالاترین کیفیت و سفارش پرچم اهتزاز بصورت آنلاین و خرید پرچم اهتزاز با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می گردد.

 خرید پرچم

پرچم اهتزاز همواره یکی از محبوب ترین محصولات جهت خرید پرچم می باشد.پرچم اهتزاز به دلیل داشتن ظاهری پویا و قدرتمند و با استفاده از پایه های متفاوت جزء صفات بارز برای این محصول می باشد.خرید پرچم اهتزاز امروزه با توجه به پیشرفت هر روزه صنعت چاپ در ابعاد و اندازه های متنوع و با به کارگیری طیفی بالای از رنگ انجام می گیرد.


تماس با دیجی فلگتولید پرچم

تولید پرچم اهتزاز با توجه به این که بیشتر مسیر تولید خود را توسط دستگاه های دیجیتال طی می کند می تواند در مدت زمانی کوتاه تولید و به مشتریان محترم عرضه گردد. پرچم اهتزاز با استفاده از مواد خاصی در رنگ های به کار رفته در چاپ پرچم قابلیت ضد آبی به خود گرفته و نفوذ آب به داخل آن صدمه ای به پرچم اهتزاز وارد نمی کند.تولید پرچم اهتزاز امروزه به صورت چاپ دیجیتال و به صورت چاپ سیلک انجام می گیرد.چاپ سیلک به دلیل به کار بردن مواد شیمیایی در رنگ در برابر آفتاب و شرایط محیطی مقاومت کمتری از خود نشان می دهد ولی پرچم اهتزاز با چاپ دیجیتال به دلیل استفاده از رنگ های جدید تر مقاومت مناسبت تری و طول عمر بیشتری نسبت به چاپ سیلک دارند.

سفارش پرچم

سفارش پرچم اهتزاز می تواند در تعداد یکی یا تعداد بالا انجام گیرد.سفارش پرچم اهتزاز شما با توجه به زمان و تعداد تیراژ شما در زمان تحویل متفاوت خواهد بود.دقت داشته باشید که خرید پرچم اهتزاز همواره دارای قیمت ثابتی نمی باشد زیرا این مسئله به دلیل این می باشد که تنوع بالا پارچه و مدل پایه پرچم اهتزاز در تعیین قیمت نهایی پرچم اهتزاز تاثیر زیادی دارد.

فروش پرچم

پرچم اهتزاز به دلیل داشتن ارتفاع بلند و با داشتن دید وسیع همواره یکی از کلیدی ترین پرچم در برای فروش پرچم می باشد.فروش پرچم اهتزاز با تراکم بالای مدل های که دارد باعث می شود تا خرید پرچم اهتزاز همواره با سهولت و قیمت مناسب انجام گیرد.از این رو تلاش شده است که با به روز آوری فروش پرچم اهتزاز در نوع پارچه پرچم و نوع تولید پرچم نگاه های بیشتری به پرچم اهتزاز معطوف گردد.

پایه پرچم

پایه های پرچم اهتزاز با توجه به وزن و نمونه ای که در شکل دارند تقسیم بندی می شود.این تقسیم بندی به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر در زمان تولید پایه پرچم می باشد.پرچم های اهتزاز هر چه که به وزن آنها اضافه گردد قیمت نهایی آنها نیز متاثر از این الگو قیمت گذاری خواهد بود.

 

پرچم اهتزاز؛تولید انواع پرچم

پرچم های اهتزاز از نظر طرح و نوع دوخت به دو مدل تقسیم می شوند؛ پرچم اهتزاز عمودی و پرچم اهتزاز افقی.پرچم اهتزاز افقی در ابعاد و اندازه های که نسبت به میله پرچم در تناسب باشد تولید می شود. این بدین معنی است که میله پرچم اهتزاز شما هرچقدر دارای ارتفاع بلند تری باشد باید به همان نسبت پرچم اهتزاز شما افزایش ابعاد داشته باشد.فروشگاه دیجی فلگ با توجه به این مساله می تواند تمامی نیاز های شما در هر ابعاد و اندازه ای از پرچم اهتزاز را تولید و به شما عرضه نمائید.

 

ارتباط با ما

شماره تماس: 09389387328
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید