مراحل چاپ پرچم تشریفات

| بلاگ

مراحل چاپ پرچم تشریفات

ابتدا لازم است قبل از اینکه مراحل چاپ پرچم تشریفات را به شما معرفی کنیم به پرچم تشریفات بپردازیم. پرچم تشریفات پرچم می باشد که در کنار میز مدیران قرار می گیرد. پرچم تشریفات که برخی آن را به نام پرچم ایستاده نیز می شناسند یکی از کاربردی ترین محصولات پرچم می باشد. پرچم تشریفات را می توان یک محصول بسیار کاربردی نام برد به این شکل که هم می توان به عنوان یک المان هویتی باشد هم به عنوان یک نماد تبلیغاتی. از پرچم تشریفات در تمامی محیط های اداری به صورت ویژه استفاده می کنند. پرچم تشریفات با استفاده از انواع مختلف چاپ امکان تولید را دارد چاپ پرچم تشریفات دیجیتال یکی از محبوب ترین چاپ ها می باشد. دلیل این امر کیفیت بالای چاپ دیجیتال در تولید پرچم تشریفات می باشد. در چاپ دیجیتال هیچ گونه محدودیتی برای چاپ طرح و رنگ وجود نخواهد داشت.

پرچم تشریفات دیجیتال

پرچم تشریفات دارای مدل ها و نمونه های متنوعی می باشد. از جمله این نمونه ها می توان به پرچم تشریفات چاپ دیجیتال، چاپ سیلک، چاپ گلدوزی، چاپ لیزر، چاپ پفکی اشاره کرد. البته در چاپ پرچم تشریفات دیجیتال خود دارای مدل های متنوعی می باشد که این خصوصیات یکی دیگری از مزیت های چاپ دیجیتال می باشد.پرچم تشریفات مخروطی، لمینت، بدون ریشه، ریشه دار از جمله مدل های پرچم تشریفات چاپ دیجیتال می باشد.هر کدام از این نمونه ها با مشخصات خاصی و متمایز از سایر پرچم های تشریفات تولید می گردد. به طور مثال پرچم مخروطی با استفاده از یک لایه مخصوص تولید می گردد که باعث می شود که پرچم تشریفات در هنگام نصب بهترین ایستایی را داشته باشد.

چاپ پرچم تشریفات

چاپ پرچم تشریفات

چاپ پرچم تشریفات با ارسال لوگو یا نشان سازمانی شما به فروشگاه دیجی پرچم آغاز می گردد. ابتدا طرح یا لوگو شما با استفاده از دستگاهای چاپ دیجیتال  بر روی کاغذ مخصوصی به نام سابلیمیشن چاپ میگردد.وقتی طرح ها بر روی کاغد چاپ شده کاغذ بر روی پارچه پرچم منتقل می شود. بعد از قرارگیری پارچه و کاغذ بر روی هم هر دو به داخل یک پرس قرار داده می شود. این پرس دارای هیترهای می باشد که دارای درجه حرارتی بالا می باشد. سپس با استفاده از حرارت و فشار طرح چاپ شده بر روی کاغذ به پارچه منتقل می شود.این حرکت باید به صورت همزمان و دقیق باشد که طرح به صورت کامل و بدون سایه چاپ شود. زمان قرار گیری پارچه و کاغذ زیر حرارت بسیار مهم و دقیق می باشد.چاپ پرچم در این مرحله به پایان می رسد. 

دوخت پرچم تشریفات

بعد از اتمام مرحله چاپ پرچم تشریفات وارد مرحله خیاطی و یا دوخت می شود. البته اگر شما پرچم تشریفات لمینت را سفارش داده اید این پرچم به وسیله دستگاه برش لیزری برش خورده می شود. بعد از اتمام این مرحله پرچم برای دوخت ریشه و یا حاشیه دور پرچم آماده می شود.شما می توانید پرچم خود را هم با ریشه و هم بدون ریشه سفارش دهید. سفارش و یا انتخاب پرچم با ریشه و بدون ریشه به محیط اداری شما مربوط می شود.از این قسمت می توانید نمونه های پرچم تشریفات را مشاهده نمائید.

ارتباط با ما

شماره تماس: 09389387328
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید